Lotte Bracke

Totem: Violetcitroenkleurigoranje Bedachtzame Kraanvogel

° 8 december 2001

Lid sinds: 2de jaar jonggiver
Lijfspreuk: Al zingend en dansend door het leven gaan!
Favoriete scoutsactiviteit: Guerilla dropping
Leukste scoutswoord: Fourage
Favoriete scoutsgerecht: Hete bliksem
Voor deze drank zou ik de wereld af reizen: Rosé
Mooiste scoutsmoment: Mijn eerste paaskamp bij de klauwaards. Ik moest rauwe eieren eten, hondenbrokken eten… maar had me nog nooit zo goed geamuseerd op kamp.
Meest gênante scoutsmoment: Toen we met de givers naar Portugal gingen, was er een groot meer helemaal beneden. Het was super warm, dus ik wou zo snel mogelijk in het meer maar we moesten eerst nog over rotsen en ik ben toen uitgegleden over een rots wat best wel pijnlijk en gênant was.
Op kamp neem ik altijd mee: Een tandenborstel
Zotste kamp ooit: Jinkamp
Favoriete dier: Kat
Favoriete held: Superpapa
Als ik 10 miljoen had dan… maakte ik een wereldreis en zou ik geld sparen voor later
Favoriete tv – programma: 13 geboden
Bij dit liedje begin ik spontaan mee te zingen/dansen: Djadja
Favoriete filmscène: La famille beliér eindscène: Paula zingt het lied je vole, haar ouders zijn doof dus zingt Paula terwijl ze de tekst vertaalt in gebarentaal voor haar ouders.
Als ik later groot en sterk ben, dan… heb ik een tof gezinnetje en leuke vrienden die mij steunen door dik en dun en ik hun ook.
Tofste kamp aandenken: Mijn adjectief aandenken.
Mijn grootste droom is: Een wereldreis maken